شتابدهنده یادگیری زبان: Qtenboard IFPD شرکت فناوری نمایشگر Qunmao از عملکردهای تعاملی برای بهبود مهارتهای شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن استفاده میکند.
تحت موج جهانیشدن، توانایی زبانی به پیوند اصلی ارتباطات بینفرهنگی تبدیل شده است و جدایی مهارتهای «شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» و فقدان تعامل در آموزش سنتی زبان، همواره مانع پیشرفت در کارایی یادگیری بوده است. شرکت فناوری نمایشگر Qunmao، به عنوان یک نوآور در زمینه فناوری نمایشگر، عمیقاً درگیر نیازهای سناریوهای آموزشی شده است. Qtenboard IFPD (نمایشگر تخت تعاملی) توسعهیافته این شرکت، با فناوری تعاملی قدرتمند خود، مسیر یادگیری زبان را دوباره تعریف میکند و به پلی کلیدی برای اتصال فناوری و آموزش تبدیل میشود و پتانسیل زبانی دانشآموزان را به طور کامل فعال میکند.
1. تمرین شنیداری: فناوری Qunmao یک اکوسیستم شنوایی فراگیر ایجاد میکند.
هسته اصلی یادگیری زبان در «ورودی» نهفته است و بازسازی زمینه واقعی، کلید بهبود شنیدن است. Qtenboard IFPD شرکت فناوری نمایشگر Qunmao با تکیه بر انباشت خود در فناوری نمایشگر و آکوستیک، یک راهحل سهبعدی برای تمرین شنیداری ایجاد کرده است:
بازتولید صحنه واقعی: صفحه نمایش با کیفیت بالای آن میتواند فیلمهای اصلی، کلیپهای خبری و مکالمات زندگی را به آرامی پخش کند و با جلوههای صدای فراگیر، محیط ارتباطی سخنرانان بومی را به دقت بازسازی کند - از گپهای معمولی در کافههای خیابانی گرفته تا مذاکرات در جلسات تجاری، که به دانشآموزان اجازه میدهد تغییرات در سرعت گفتار، تفاوتهای لهجه و احساسات متنی را در «شنیدن فراگیر» درک کنند.
کنترل محتوای پالایششده: معلمان میتوانند جملات کلیدی را تکراراً پخش کنند و سرعت گفتار را از طریق عملیات صفحه لمسی تنظیم کنند و حتی عملکرد منحصربهفرد «زیرنویسهای پویا» Qtenboard را برای برجسته کردن واژگان کلمه به کلمه با ریتم گفتار ترکیب کنند و به دانشآموزان کمک کنند تا یک ارتباط فوری بین «صدا-متن» ایجاد کنند.
بازخورد اثر هوشمند: سیستم تشخیص صدای یکپارچه میتواند دادههای پاسخ شنیداری دانشآموزان را در زمان واقعی شمارش کند و گزارشهای تجزیه و تحلیل خطا را تولید کند. معلمان میتوانند مستقیماً نقاط خطای پر تکرار (مانند تجزیه و تحلیل خواندن متصل و خواندن ضعیف) را روی صفحه بزرگ علامتگذاری کنند تا به «آموزش هدفمند» دست یابند.2. بیان شفاهی: فناوری تعاملی Qunmao موانع بیان را از بین میبرد و اعتماد به نفس در صحبت کردن را فعال میکند.«جرأت نکردن برای صحبت کردن، نتوانستن به درستی صحبت کردن» یک نقطه درد مشترک برای زبانآموزان است و عملکرد تعاملی Qtenboard IFPD به طور خاص به این مشکل میپردازد. شرکت فناوری نمایشگر Qunmao به ویژه فوریت و تعامل آموزش شفاهی را در تحقیق و توسعه تقویت کرده است:
بهبود دقت تلفظ: پس از اینکه دانشآموزان تلفظ را از طریق میکروفون ضبط کردند، الگوریتم تجزیه و تحلیل صدای Qtenboard آن را با کتابخانه صدای استاندارد مقایسه میکند و تفاوتهای لحن و تأکید را به طور شهودی روی صفحه بزرگ با نمودار شکل موج نمایش میدهد و حتی جزئیاتی مانند «صدای /r/ به اندازه کافی غلتانده نشده است» و «لحن در پایان جمله در جای خود نیست» را علامتگذاری میکند و با توضیح بیدرنگ معلم همکاری میکند تا تصحیح ملموستر شود.
تمرینهای تعاملی موقعیتی: از گفتوگوهای چند نفره، شبیهسازی سناریو و سایر عملکردها پشتیبانی میکند. دانشآموزان میتوانند در صحنههای مجازی Qtenboard (مانند پذیرش فرودگاه، سفارش رستوران) در زمان واقعی تعامل داشته باشند و سیستم به طور خودکار روند گفتوگو را ضبط میکند. معلمان میتوانند در هر زمان مکث کنند و خطاهای گرامری یا کلمات نامناسب را در بیان دایره کنند و فناوری منحصربهفرد «همگامسازی چند صفحهای» Qunmao نیز میتواند به محتوای گفتوگوی گروهی اجازه دهد تا همزمان به صفحه کل کلاس نمایش داده شود و یک فضای بررسی جمعی ایجاد کند.ردیابی رشد شخصی: Qtenboard به طور خودکار سوابق تمرین صدای دانشآموزان را ذخیره میکند. معلمان میتوانند تغییرات تلفظ را در مراحل مختلف از طریق جدول زمانی مقایسه کنند و عملکرد تجزیه و تحلیل دادههای پسزمینه Qunmao را برای سفارشی کردن «برنامه بهبود تلفظ» برای هر دانشآموز ترکیب کنند - برای دانشآموزان درونگرا، میتوانید حالت «ارسال ناشناس» را نیز روشن کنید تا نگرانیهای مربوط به بیان را از بین ببرید.3. درک مطلب: صفحه نمایش بزرگ Qunmao متن ایستا را «پویا» میکند و مشارکت فکری را عمیقتر میکند.در آموزش سنتی خواندن، انتقال یکطرفه متن میتواند به راحتی منجر به حواسپرتی دانشآموزان شود. با این حال، Qtenboard IFPD شرکت فناوری نمایشگر Qunmao، با مزایای «تعامل صفحه بزرگ + پیوند محتوا»، خواندن را از «دریافت منفعل» به «کاوش فعال» تغییر میدهد:
تجزیه و تحلیل متن تعاملی: پس از اینکه معلم مقاله را روی صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالای Qtenboard نمایش داد، میتواند از ابزارهایی مانند هایلایترها و کادرهای نظر برای علامتگذاری جمله موضوع و ساختار جمله طولانی و دشوار استفاده کند و دانشآموزان میتوانند در بازیهای تعاملی مانند «اتصال منطق پاراگراف» و «کشیدن تطبیق معنای کلمه» از طریق صفحه لمسی شرکت کنند. به عنوان مثال، هنگام تجزیه و تحلیل مقالات استدلالی، دانشآموزان میتوانند استدلالها را مستقیماً به استدلالهای مربوطه روی صفحه بکشند تا زمینه مقاله را به طور شهودی مرتب کنند.
واژگان و دستور زبان فوری: روی هر کلمه غیرمعمول کلیک کنید و Qtenboard بلافاصله یک تجزیه و تحلیل چند بعدی ارائه شده توسط کتابخانه منابع آموزشی Qunmao را نشان میدهد - از جمله بخش گفتار، تجزیه و تحلیل مترادف، نمونههای آزمون واقعی و حتی مربوط به ویدیوهای کلاس خرد دستور زبان (مانند کلیک کردن روی کلمه «حالت شرطی» برای پرش خودکار به بخش توضیح دستور زبان)، به طوری که مشکلات خواندن را میتوان فوراً «بین لمسها» حل کرد.
کاوش عمیق مشارکتی: از عملکرد بحث گروهی پشتیبانی میکند و هر گروه از یک تبلت برای علامتگذاری همزمان درک خود از متن روی صفحه نمایش بزرگ Qtenboard (مانند «دیدگاه نویسنده» و «گرایش عاطفی») استفاده میکند. فناوری «خلاصه بیدرنگ» Qunmao میتواند به طور خودکار دیدگاههای گروههای مختلف را در یک نقشه ذهنی ادغام کند و معلم کل کلاس را راهنمایی میکند تا مقایسه و تجزیه و تحلیل کند و توانایی خواندن انتقادی را در برخورد ایدهها بهبود بخشد.
IV. توانایی نوشتن: عملکرد مشارکتی Qunmao فرآیند نوشتن را بازسازی میکند و بیان ساختاری را تقویت میکند.
نوشتن بازتابی جامع از خروجی زبان است و مشکل «تأخیر بازخورد» در مدل سنتی به طور اساسی در Qtenboard IFPD حل شده است. شرکت فناوری نمایشگر Qunmao به طور ویژه عملکردهای نوشتن مشارکتی و تصحیح فوری را بهینه کرده است:
تولید محتوای مشترک: دانشآموزان به صورت گروهی برای ویرایش مشترک طرح کلی ترکیب روی صفحه نمایش بزرگ Qtenboard کار میکنند، ترتیب پاراگرافها را با کشیدن ماژولها تنظیم میکنند و استدلالها را در زمان واقعی تکمیل میکنند. معلمان میتوانند در هر زمان وارد رابط ویرایش هر گروه شوند و از عملکرد منحصربهفرد «حاشیهنویسی چند رنگی» Qunmao برای علامتگذاری پیشنهادات اصلاحی (مانند «جملات انتقالی باید در اینجا اضافه شوند» و «نمونهها را میتوان با مواردی که بیشتر با موضوع مطابقت دارند جایگزین کرد») استفاده کنند و آثار اصلاحی در زمان واقعی همگامسازی میشوند تا راهنمایی کارآمدتر شود.
ابزار کمکی هوشمند: کتابخانه قالب نوشتن داخلی توسعهیافته توسط Qunmao و کارشناسان آموزش مشترک (مانند چارچوب «مقدمه-استدلال-نتیجهگیری» مقاله استدلالی، قالب فرمت نامه)، ارائه توصیههای جایگزینی مترادف و اعلانهای خودکار برای خطاهای زمان. برای زبانآموزان ابتدایی، میتوانید حالت «پر کردن جمله» را نیز روشن کنید، واژگان مناسب را با لمس صفحه انتخاب کنید و آستانه نوشتن را کاهش دهید.
بازخورد تصحیح فوری: پس از اینکه دانشآموزان کار خود را ارسال کردند، معلمان خطاها را مستقیماً از طریق صفحه لمسی دایره میکنند و توضیحات صوتی ارائه میدهند. فرآیند اصلاح همزمان به کل کلاس نمایش داده میشود و عملکرد «ذخیرهسازی ابری» Qtenboard نیز میتواند به طور خودکار نسخههای اصلاحشده دانشآموزان را بایگانی کند و به دانشآموزان اجازه میدهد مسیر پیشرفت خود را به وضوح ببینند.
V. اکولوژی تعاملی: فناوری Qunmao به کلاس درس قدرت میبخشد و به یادگیری اجازه میدهد از «منفعل» به «فعال» تغییر کند.
شرکت فناوری نمایشگر Qunmao همیشه معتقد بوده است که ارزش اصلی ابزارهای آموزشی در «فعال کردن مردم» نهفته است. Qtenboard IFPD حالت تدریس یکطرفه کلاسهای زبان سنتی را از طریق طراحی تعاملی چند بعدی کاملاً تغییر داده است:
اتصال تمام صحنه: از پیوند یکپارچه بین تلفنهای همراه، تبلتها و سایر دستگاهها و صفحات نمایش بزرگ پشتیبانی میکند. معلمان میتوانند وظایف شخصیسازیشده را با یک کلیک فشار دهند (مانند اختصاص تمرینهای ویژه به دانشآموزانی که مهارتهای شنیداری ضعیفی دارند و ترتیب مواد بحث برای دانشآموزان عالی شفاهی). دانشآموزان بلافاصله پس از تکمیل آنها را آپلود میکنند و Qtenboard به طور خودکار وضعیت تکمیل را شمارش میکند تا به «آموزش دانشآموزان مطابق با استعدادهایشان» دست یابد.
طراحی یادگیری بازیگونه: بازیهای تعاملی داخلی مانند «مسابقه املای کلمات»، «یافتن تفاوتهای قوانین گرامری» و «چالش گفتوگوی سناریو». دانشآموزان از طریق عملیات صفحه لمسی در مسابقه شرکت میکنند و صفحه نمایش بزرگ رتبهبندی امتیاز را در زمان واقعی نمایش میدهد. با «انیمیشن پاداش پویا» منحصربهفرد Qunmao، یادگیری پر از سرگرمی است.
نمایه رشد مبتنی بر داده: سیستم به طور خودکار دادههای آموزشی دانشآموزان را در چهار مهارت «شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» ثبت میکند و یک نمودار رادار توانایی شخصی ایجاد میکند. معلمان و دانشآموزان میتوانند مزایا و معایب را به طور شهودی ببینند و یادگیری بعدی را هدفمندتر کنند.
نتیجهگیری: شرکت فناوری نمایشگر Qunmao از نوآوریهای فناوری برای بازتعریف مرز کارایی یادگیری زبان استفاده میکند.
از «آموزش یکطرفه» تا «همآفرینی تعاملی»، از «آموزش مکانیکی» تا «ساخت معنا»، شرکت فناوری نمایشگر Qunmao با استفاده از توانمندسازی فنی Qtenboard IFPD، یادگیری زبان «شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» را دیگر جدا نمیکند. این نه تنها یک نوآوری در ابزارها، بلکه یک ارتقاء در مفاهیم آموزشی است - با استفاده از فناوری نمایشگر به عنوان یک تکیهگاه برای فعال کردن مشارکت فعال دانشآموزان و در نهایت دستیابی به هدف اصلی «برقراری ارتباط با جهان با زبان». در فناوری نمایشگر Qunmao
s کاوش مداوم، ادغام فناوری و آموزش فضای گستردهتری را برای یادگیری زبان باز خواهد کرد.
شتابدهنده یادگیری زبان: Qtenboard IFPD شرکت فناوری نمایشگر Qunmao از عملکردهای تعاملی برای بهبود مهارتهای شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن استفاده میکند.
تحت موج جهانیشدن، توانایی زبانی به پیوند اصلی ارتباطات بینفرهنگی تبدیل شده است و جدایی مهارتهای «شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» و فقدان تعامل در آموزش سنتی زبان، همواره مانع پیشرفت در کارایی یادگیری بوده است. شرکت فناوری نمایشگر Qunmao، به عنوان یک نوآور در زمینه فناوری نمایشگر، عمیقاً درگیر نیازهای سناریوهای آموزشی شده است. Qtenboard IFPD (نمایشگر تخت تعاملی) توسعهیافته این شرکت، با فناوری تعاملی قدرتمند خود، مسیر یادگیری زبان را دوباره تعریف میکند و به پلی کلیدی برای اتصال فناوری و آموزش تبدیل میشود و پتانسیل زبانی دانشآموزان را به طور کامل فعال میکند.
1. تمرین شنیداری: فناوری Qunmao یک اکوسیستم شنوایی فراگیر ایجاد میکند.
هسته اصلی یادگیری زبان در «ورودی» نهفته است و بازسازی زمینه واقعی، کلید بهبود شنیدن است. Qtenboard IFPD شرکت فناوری نمایشگر Qunmao با تکیه بر انباشت خود در فناوری نمایشگر و آکوستیک، یک راهحل سهبعدی برای تمرین شنیداری ایجاد کرده است:
بازتولید صحنه واقعی: صفحه نمایش با کیفیت بالای آن میتواند فیلمهای اصلی، کلیپهای خبری و مکالمات زندگی را به آرامی پخش کند و با جلوههای صدای فراگیر، محیط ارتباطی سخنرانان بومی را به دقت بازسازی کند - از گپهای معمولی در کافههای خیابانی گرفته تا مذاکرات در جلسات تجاری، که به دانشآموزان اجازه میدهد تغییرات در سرعت گفتار، تفاوتهای لهجه و احساسات متنی را در «شنیدن فراگیر» درک کنند.
کنترل محتوای پالایششده: معلمان میتوانند جملات کلیدی را تکراراً پخش کنند و سرعت گفتار را از طریق عملیات صفحه لمسی تنظیم کنند و حتی عملکرد منحصربهفرد «زیرنویسهای پویا» Qtenboard را برای برجسته کردن واژگان کلمه به کلمه با ریتم گفتار ترکیب کنند و به دانشآموزان کمک کنند تا یک ارتباط فوری بین «صدا-متن» ایجاد کنند.
بازخورد اثر هوشمند: سیستم تشخیص صدای یکپارچه میتواند دادههای پاسخ شنیداری دانشآموزان را در زمان واقعی شمارش کند و گزارشهای تجزیه و تحلیل خطا را تولید کند. معلمان میتوانند مستقیماً نقاط خطای پر تکرار (مانند تجزیه و تحلیل خواندن متصل و خواندن ضعیف) را روی صفحه بزرگ علامتگذاری کنند تا به «آموزش هدفمند» دست یابند.2. بیان شفاهی: فناوری تعاملی Qunmao موانع بیان را از بین میبرد و اعتماد به نفس در صحبت کردن را فعال میکند.«جرأت نکردن برای صحبت کردن، نتوانستن به درستی صحبت کردن» یک نقطه درد مشترک برای زبانآموزان است و عملکرد تعاملی Qtenboard IFPD به طور خاص به این مشکل میپردازد. شرکت فناوری نمایشگر Qunmao به ویژه فوریت و تعامل آموزش شفاهی را در تحقیق و توسعه تقویت کرده است:
بهبود دقت تلفظ: پس از اینکه دانشآموزان تلفظ را از طریق میکروفون ضبط کردند، الگوریتم تجزیه و تحلیل صدای Qtenboard آن را با کتابخانه صدای استاندارد مقایسه میکند و تفاوتهای لحن و تأکید را به طور شهودی روی صفحه بزرگ با نمودار شکل موج نمایش میدهد و حتی جزئیاتی مانند «صدای /r/ به اندازه کافی غلتانده نشده است» و «لحن در پایان جمله در جای خود نیست» را علامتگذاری میکند و با توضیح بیدرنگ معلم همکاری میکند تا تصحیح ملموستر شود.
تمرینهای تعاملی موقعیتی: از گفتوگوهای چند نفره، شبیهسازی سناریو و سایر عملکردها پشتیبانی میکند. دانشآموزان میتوانند در صحنههای مجازی Qtenboard (مانند پذیرش فرودگاه، سفارش رستوران) در زمان واقعی تعامل داشته باشند و سیستم به طور خودکار روند گفتوگو را ضبط میکند. معلمان میتوانند در هر زمان مکث کنند و خطاهای گرامری یا کلمات نامناسب را در بیان دایره کنند و فناوری منحصربهفرد «همگامسازی چند صفحهای» Qunmao نیز میتواند به محتوای گفتوگوی گروهی اجازه دهد تا همزمان به صفحه کل کلاس نمایش داده شود و یک فضای بررسی جمعی ایجاد کند.ردیابی رشد شخصی: Qtenboard به طور خودکار سوابق تمرین صدای دانشآموزان را ذخیره میکند. معلمان میتوانند تغییرات تلفظ را در مراحل مختلف از طریق جدول زمانی مقایسه کنند و عملکرد تجزیه و تحلیل دادههای پسزمینه Qunmao را برای سفارشی کردن «برنامه بهبود تلفظ» برای هر دانشآموز ترکیب کنند - برای دانشآموزان درونگرا، میتوانید حالت «ارسال ناشناس» را نیز روشن کنید تا نگرانیهای مربوط به بیان را از بین ببرید.3. درک مطلب: صفحه نمایش بزرگ Qunmao متن ایستا را «پویا» میکند و مشارکت فکری را عمیقتر میکند.در آموزش سنتی خواندن، انتقال یکطرفه متن میتواند به راحتی منجر به حواسپرتی دانشآموزان شود. با این حال، Qtenboard IFPD شرکت فناوری نمایشگر Qunmao، با مزایای «تعامل صفحه بزرگ + پیوند محتوا»، خواندن را از «دریافت منفعل» به «کاوش فعال» تغییر میدهد:
تجزیه و تحلیل متن تعاملی: پس از اینکه معلم مقاله را روی صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالای Qtenboard نمایش داد، میتواند از ابزارهایی مانند هایلایترها و کادرهای نظر برای علامتگذاری جمله موضوع و ساختار جمله طولانی و دشوار استفاده کند و دانشآموزان میتوانند در بازیهای تعاملی مانند «اتصال منطق پاراگراف» و «کشیدن تطبیق معنای کلمه» از طریق صفحه لمسی شرکت کنند. به عنوان مثال، هنگام تجزیه و تحلیل مقالات استدلالی، دانشآموزان میتوانند استدلالها را مستقیماً به استدلالهای مربوطه روی صفحه بکشند تا زمینه مقاله را به طور شهودی مرتب کنند.
واژگان و دستور زبان فوری: روی هر کلمه غیرمعمول کلیک کنید و Qtenboard بلافاصله یک تجزیه و تحلیل چند بعدی ارائه شده توسط کتابخانه منابع آموزشی Qunmao را نشان میدهد - از جمله بخش گفتار، تجزیه و تحلیل مترادف، نمونههای آزمون واقعی و حتی مربوط به ویدیوهای کلاس خرد دستور زبان (مانند کلیک کردن روی کلمه «حالت شرطی» برای پرش خودکار به بخش توضیح دستور زبان)، به طوری که مشکلات خواندن را میتوان فوراً «بین لمسها» حل کرد.
کاوش عمیق مشارکتی: از عملکرد بحث گروهی پشتیبانی میکند و هر گروه از یک تبلت برای علامتگذاری همزمان درک خود از متن روی صفحه نمایش بزرگ Qtenboard (مانند «دیدگاه نویسنده» و «گرایش عاطفی») استفاده میکند. فناوری «خلاصه بیدرنگ» Qunmao میتواند به طور خودکار دیدگاههای گروههای مختلف را در یک نقشه ذهنی ادغام کند و معلم کل کلاس را راهنمایی میکند تا مقایسه و تجزیه و تحلیل کند و توانایی خواندن انتقادی را در برخورد ایدهها بهبود بخشد.
IV. توانایی نوشتن: عملکرد مشارکتی Qunmao فرآیند نوشتن را بازسازی میکند و بیان ساختاری را تقویت میکند.
نوشتن بازتابی جامع از خروجی زبان است و مشکل «تأخیر بازخورد» در مدل سنتی به طور اساسی در Qtenboard IFPD حل شده است. شرکت فناوری نمایشگر Qunmao به طور ویژه عملکردهای نوشتن مشارکتی و تصحیح فوری را بهینه کرده است:
تولید محتوای مشترک: دانشآموزان به صورت گروهی برای ویرایش مشترک طرح کلی ترکیب روی صفحه نمایش بزرگ Qtenboard کار میکنند، ترتیب پاراگرافها را با کشیدن ماژولها تنظیم میکنند و استدلالها را در زمان واقعی تکمیل میکنند. معلمان میتوانند در هر زمان وارد رابط ویرایش هر گروه شوند و از عملکرد منحصربهفرد «حاشیهنویسی چند رنگی» Qunmao برای علامتگذاری پیشنهادات اصلاحی (مانند «جملات انتقالی باید در اینجا اضافه شوند» و «نمونهها را میتوان با مواردی که بیشتر با موضوع مطابقت دارند جایگزین کرد») استفاده کنند و آثار اصلاحی در زمان واقعی همگامسازی میشوند تا راهنمایی کارآمدتر شود.
ابزار کمکی هوشمند: کتابخانه قالب نوشتن داخلی توسعهیافته توسط Qunmao و کارشناسان آموزش مشترک (مانند چارچوب «مقدمه-استدلال-نتیجهگیری» مقاله استدلالی، قالب فرمت نامه)، ارائه توصیههای جایگزینی مترادف و اعلانهای خودکار برای خطاهای زمان. برای زبانآموزان ابتدایی، میتوانید حالت «پر کردن جمله» را نیز روشن کنید، واژگان مناسب را با لمس صفحه انتخاب کنید و آستانه نوشتن را کاهش دهید.
بازخورد تصحیح فوری: پس از اینکه دانشآموزان کار خود را ارسال کردند، معلمان خطاها را مستقیماً از طریق صفحه لمسی دایره میکنند و توضیحات صوتی ارائه میدهند. فرآیند اصلاح همزمان به کل کلاس نمایش داده میشود و عملکرد «ذخیرهسازی ابری» Qtenboard نیز میتواند به طور خودکار نسخههای اصلاحشده دانشآموزان را بایگانی کند و به دانشآموزان اجازه میدهد مسیر پیشرفت خود را به وضوح ببینند.
V. اکولوژی تعاملی: فناوری Qunmao به کلاس درس قدرت میبخشد و به یادگیری اجازه میدهد از «منفعل» به «فعال» تغییر کند.
شرکت فناوری نمایشگر Qunmao همیشه معتقد بوده است که ارزش اصلی ابزارهای آموزشی در «فعال کردن مردم» نهفته است. Qtenboard IFPD حالت تدریس یکطرفه کلاسهای زبان سنتی را از طریق طراحی تعاملی چند بعدی کاملاً تغییر داده است:
اتصال تمام صحنه: از پیوند یکپارچه بین تلفنهای همراه، تبلتها و سایر دستگاهها و صفحات نمایش بزرگ پشتیبانی میکند. معلمان میتوانند وظایف شخصیسازیشده را با یک کلیک فشار دهند (مانند اختصاص تمرینهای ویژه به دانشآموزانی که مهارتهای شنیداری ضعیفی دارند و ترتیب مواد بحث برای دانشآموزان عالی شفاهی). دانشآموزان بلافاصله پس از تکمیل آنها را آپلود میکنند و Qtenboard به طور خودکار وضعیت تکمیل را شمارش میکند تا به «آموزش دانشآموزان مطابق با استعدادهایشان» دست یابد.
طراحی یادگیری بازیگونه: بازیهای تعاملی داخلی مانند «مسابقه املای کلمات»، «یافتن تفاوتهای قوانین گرامری» و «چالش گفتوگوی سناریو». دانشآموزان از طریق عملیات صفحه لمسی در مسابقه شرکت میکنند و صفحه نمایش بزرگ رتبهبندی امتیاز را در زمان واقعی نمایش میدهد. با «انیمیشن پاداش پویا» منحصربهفرد Qunmao، یادگیری پر از سرگرمی است.
نمایه رشد مبتنی بر داده: سیستم به طور خودکار دادههای آموزشی دانشآموزان را در چهار مهارت «شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» ثبت میکند و یک نمودار رادار توانایی شخصی ایجاد میکند. معلمان و دانشآموزان میتوانند مزایا و معایب را به طور شهودی ببینند و یادگیری بعدی را هدفمندتر کنند.
نتیجهگیری: شرکت فناوری نمایشگر Qunmao از نوآوریهای فناوری برای بازتعریف مرز کارایی یادگیری زبان استفاده میکند.
از «آموزش یکطرفه» تا «همآفرینی تعاملی»، از «آموزش مکانیکی» تا «ساخت معنا»، شرکت فناوری نمایشگر Qunmao با استفاده از توانمندسازی فنی Qtenboard IFPD، یادگیری زبان «شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» را دیگر جدا نمیکند. این نه تنها یک نوآوری در ابزارها، بلکه یک ارتقاء در مفاهیم آموزشی است - با استفاده از فناوری نمایشگر به عنوان یک تکیهگاه برای فعال کردن مشارکت فعال دانشآموزان و در نهایت دستیابی به هدف اصلی «برقراری ارتباط با جهان با زبان». در فناوری نمایشگر Qunmao
s کاوش مداوم، ادغام فناوری و آموزش فضای گستردهتری را برای یادگیری زبان باز خواهد کرد.