گذشته ای که "چه می شد اگر" با پاک کننده های گِل روی تخته های سنتی محو می شد. تخته سفید تعاملی، به عنوان یک لوح دیجیتال، اکنون اجازه می دهد ایده های سرکوب شده رشد کنند.تبدیل کردن هر درس به یک پلتفرم برای خلاقیت.
در کلاس تاریخ، دانش آموزان زندگی را به جاده ابریشم می کشند، آیکون های شتر را می کشند، مسیرهای ادویه را با طلا، مسیرهای ابریشم را با قرمز نشان می دهند، و روی نقاشی های دیواری آسمان پرنده ها را طراحی می کنند.درس جغرافيايي به آزمايشات بازيگرانه تبديل ميشهکودکان منحنی های دمایی را تغییر می دهند، برف را روی ساوانا رنگ می کنند و علم آب و هوا را از طریق آزمایش و خطا درک می کنند. هر فکری بلافاصله نمایش داده می شود و به یک طوفان ذهنی پر جنب و جوش تبدیل می شود.
پروژه های کلاس هنری "شهر آینده" با اتوبوس های پرنده، لامپ های گیاهی که در تاریکی می درخشند، و مزارع ابری روی سقف شکوفا می شوند. وقتی یک معلم می پرسد، "چه تکنولوژی به مزارع ابری قدرت می دهد؟"بحث ها به طور طبيعي به هواشناسي و علوم مواد مي رسدعلاقه به شاخه ی انگور تبدیل می شود و در حالی که خلاقیت ثمر می دهد، از طریق دانش پیچ و تاب می شود.
کلاس زیست شناسی، تجزیه و تحلیل ها را تغییر می دهد، دانش آموزان اندام های قورباغه را رنگ می کنند، لباس های فضایی را اضافه می کنند و از طریق سرگیجه یاد می گیرند. بازی های نقش انگلیسی از جنگل به فضا با یک ضربه حرکت می کنند و صداها را به صحنه ها متصل می کنند.مفاهیم انتزاعی به ابزار قابل ویرایش تبدیل می شوند، یادگیری را به یک ماجراجویی فعال تبدیل می کند که در آن هر "چه می شد اگر" یک اکتشاف جدید را آغاز می کند.
هیئت مدیره تعاملی رویاهای مبهم را به ایده های ملموس و قابل گسترش تبدیل می کند. این هیئت مدیره کلاس های درس را تقویت می کند و خلاقیت هر کودک را افزایش می دهد و یادگیری را به یک سفر خلاقانه شاد تبدیل می کند.
گذشته ای که "چه می شد اگر" با پاک کننده های گِل روی تخته های سنتی محو می شد. تخته سفید تعاملی، به عنوان یک لوح دیجیتال، اکنون اجازه می دهد ایده های سرکوب شده رشد کنند.تبدیل کردن هر درس به یک پلتفرم برای خلاقیت.
در کلاس تاریخ، دانش آموزان زندگی را به جاده ابریشم می کشند، آیکون های شتر را می کشند، مسیرهای ادویه را با طلا، مسیرهای ابریشم را با قرمز نشان می دهند، و روی نقاشی های دیواری آسمان پرنده ها را طراحی می کنند.درس جغرافيايي به آزمايشات بازيگرانه تبديل ميشهکودکان منحنی های دمایی را تغییر می دهند، برف را روی ساوانا رنگ می کنند و علم آب و هوا را از طریق آزمایش و خطا درک می کنند. هر فکری بلافاصله نمایش داده می شود و به یک طوفان ذهنی پر جنب و جوش تبدیل می شود.
پروژه های کلاس هنری "شهر آینده" با اتوبوس های پرنده، لامپ های گیاهی که در تاریکی می درخشند، و مزارع ابری روی سقف شکوفا می شوند. وقتی یک معلم می پرسد، "چه تکنولوژی به مزارع ابری قدرت می دهد؟"بحث ها به طور طبيعي به هواشناسي و علوم مواد مي رسدعلاقه به شاخه ی انگور تبدیل می شود و در حالی که خلاقیت ثمر می دهد، از طریق دانش پیچ و تاب می شود.
کلاس زیست شناسی، تجزیه و تحلیل ها را تغییر می دهد، دانش آموزان اندام های قورباغه را رنگ می کنند، لباس های فضایی را اضافه می کنند و از طریق سرگیجه یاد می گیرند. بازی های نقش انگلیسی از جنگل به فضا با یک ضربه حرکت می کنند و صداها را به صحنه ها متصل می کنند.مفاهیم انتزاعی به ابزار قابل ویرایش تبدیل می شوند، یادگیری را به یک ماجراجویی فعال تبدیل می کند که در آن هر "چه می شد اگر" یک اکتشاف جدید را آغاز می کند.
هیئت مدیره تعاملی رویاهای مبهم را به ایده های ملموس و قابل گسترش تبدیل می کند. این هیئت مدیره کلاس های درس را تقویت می کند و خلاقیت هر کودک را افزایش می دهد و یادگیری را به یک سفر خلاقانه شاد تبدیل می کند.